Jak se udržet v kondici, aby se zima na postavě krutě nepodepsala?

on

Před létem jste málem šílela z toho, že máte nějaké to kilo navíc. Tvrdě jste dřela, aby postavička byla jako lusk a vy se mohla s hrdostí obléknout do plavek. Pomalu se blíží rizikové období zimy a s ním i doba, kdy se nejlépe lenoší. Nepodléhejte tomu, jinak budete znovu řešit váhový problém. Raději si osvojte tipy, jak se udržet v perfektní kondici.

Zvykněte si dobře jíst!

Největší změnou musí projít váš jídelníček. Odstraňte z něj tučná a sladká jídla, naopak začněte jíst hodně ovoce a zeleniny. Kromě cukru si hlídejte příjem vitamínů a minerálních látek. Pokud na to nemáte čas, vyřešte to užíváním doporučených doplňků stravy. Pozor si dejte také na příjem bílkovin a vlákniny. Jsou důležité hlavně pro správnou funkci zažívacího systému. Váš jídelníček musí být pravidelný a vyvážený. Jezte v klidu, ideálně 5krát denně. Nezapomínejte ani na pitný režim. Pijte minerální vody, šťávy z čerstvého ovoce a také bylinkové čaje.

Sport je polovina úspěchu

Bez pravidelného sportování nemáte šanci se udržet v dobré fyzické kondici. Zvolte si takový sport, který budete moct dělat i v zimě. Perfektní je aerobik, posilování nebo jóga. Pokud se cvičením nemáte zkušenosti, nechte si poradit od profesionálů. Jedině zkušený profi trenér vám dokáže sestavit optimální trénink. V zimě je dobré plavat. Je to dobrý sport pro protažení i posílení těla, navíc se krásně prohřejete. Pokud potřebuje inspiraci, mrkněte do rubriky Sport v magazínu Fittyn.cz, kde najdete tipy na zajímavé aktivity.

Hlídejte se!

V zimě máme sklon lenivět a úkoly odkládat. Vám se to nesmí stát, udělejte si přesný plán a ten dodržujte. Pravidelně se važte. Jakmile bude váha narůstat, je potřeba odhalit příčinu a začít se více hýbat, ubrat na nezdravém jídle apod. Ovšem snažte se chovat normálně a nešílet z toho. Najděte si také čas na odpočinek, aby vaše tělo mělo na všechny aktivity dostatek energie.

Tento článek vznikl ve spolupráci s online magazínem pro zdravý život www.fittyn.cz.

One Comment Add yours

  1. Verča napsal:

    Dobrých rad není nikdy dost, tak přidám ještě jednu svou zkušenost. Před pár týdny jsem zkusila Chiashake a když potřebuji sladit, tak doporučuji jedině: březový cukr, cítím se skvěle

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *